سالن زیبایی فرزانه

کراتنیه ریزش مو

آیا کراتینه باعث ریزش مو می شود؟

کراتینه درمانی فرآیندی است که طی آن نوعی پروتئین به نام کراتین به فولیکول مو تزریق می شود. کراتین تزریق شده سطح مو را صاف می کند و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می بخشد. پروتئینی که به طور طبیعی در بدن یافت می شود، شکاف تارهای مو را پر می کند و ظاهری براق و صاف به آن می بخشد. با این حال، این درمان ریزش مو را متوقف نمی کند یا طاسی را معکوس نمی کند. علاوه بر این، کراتین بیش از حد در بدن شما می تواند منجر به یبوست و سوء هاضمه ‌شود.

کراتینه درمانی برای پیشگیری از ریزش مو

این درمانی است که در جلوگیری از ریزش مو و بهبود وضعیت و ظاهر موهای شما نقش دارد. این درمانی است که امروزه به دلیل تأثیر سریع روی موهای شما رایج شده است. اگر خواهان نتیجه سریع از درمان هستید، پس از یک متخصص برای درمان شما استفاده کنید، زیرا درمان توسط متخصص آموزش دیده و با تجربه انجام می شود تا عارضه یا عارضه ای نداشته باشد. اما، قبل از شروع درمان، باید در مورد درمان نیز به خوبی تحقیق کنید، زیرا این احتمال وجود دارد که درمان به موهای شما آسیب برساند.

وقتی نوبت به مراقبت از موهایتان می رسد، مهم ترین قسمت شروع یک شروع سالم است. انجام این کار با بلند کردن آن به اندازه کافی که خط موی طبیعی خوبی داشته باشد، آسان‌تر است و می‌توان آن را به سبکی ساده‌تر و کوتاه‌تر کوتاه کرد. اگر نمی توانید، پس باید موها را قوی و سالم نگه دارید. قوی و سالم نگه داشتن مو به آسانی خوب غذا خوردن و مراقبت مناسب است. محبوب ترین درمان ریزش مو، درمان کراتینه است و به عنوان “درمان کراتینه برزیلی” نیز شناخته می شود. این در واقع یک درمان صاف کردن مو است. پس از شامپو و حالت دهنده، از اتوی صاف برای گرم کردن تارهای مو استفاده می شود که باعث می شود موها صاف شوند و کوتیکول مو باز شود. سپس از کراتینه استفاده می شود و پس از خشک شدن موهای شما تا چند هفته صاف می شود. این برای موهای کوتاه یا خانم هایی که موهای بلندتری دارند و می خواهند بتوانند مدل موی خود را تغییر دهند عالی است. بسیاری از زنان دوست ندارند برای انجام این کار به سالن بروند

ریزش مو

وضعیتی که به عنوان تلوژن افلوویوم، نازک شدن مو یا سندرم ریزش مو شناخته می شود، در اثر ریزش سریع و تدریجی مو در پاسخ به هورمون ها، استرس، رژیم غذایی و سایر عوامل محیطی ایجاد می شود. در نتیجه کاهش یا ریزش موهای بدن، چنین افرادی ممکن است متوجه شوند که آلوپسی آندروژنیک، با ریز، شکسته و موهای کوتاه در مناطقی که قبلاً بوده اند موهای بزرگ و پر و پرپشت.
درمان کراتینه برای درمان این علائم ریزش مو استفاده می شود و یک راه موثر است .

کراتینه مو ریزش مو

از آنجایی که کراتین پروتئینی است که موها را به صورت دسته‌هایی برای ایجاد سطح محافظ مو می‌چسباند، اکستنشن مو از موهای انسان ساخته می‌شود. از آنجایی که موها به صورت دسته‌هایی چسبانده می‌شوند تا پوشش محافظ اطراف فولیکول را تشکیل دهند، انتهای آن کوتاه می‌شود تا اکستنشن مو طولانی‌تر شود و اطمینان حاصل شود که بزرگ‌تر از حد نیاز نیست.

درمان کراتینه (همچنین به عنوان کراتوز پیلاریس شناخته می شود) می تواند به درمان نازک شدن مو به دلیل نازک شدن مو کمک کند. همچنین می توان از آن برای بهبود ریزش مو و حتی تقویت رشد مو استفاده کرد. شامپوی حاوی کراتین (از کراتین پوست گوسفند) را می توان روزانه برای بهبود سلامت مو استفاده کرد و به ضخامت و ظاهری شاداب تر به مو کمک کرد.

کراتینه درمانی برای پیشگیری از کاشت مو

کاشت مو اغلب برای درمان ریزش مو ناشی از پیری طبیعی، مواد سوزاننده شیمیایی یا برخی شرایط دیگر مانند ریزش مو با الگوی ارثی انجام می شود. انواع مختلفی از فولیکول های مو در بازار موجود است که بر اساس تکنیک درمان ریزش مو ساخته شده اند. افرادی که موهای نازک یا نازکی دارند می توانند موهای دائمی، استخراج فولیکولی (FUE)، کاشت فول ایکولار (F TE) و کاشت موی Micro-FUE را انتخاب کنند. در سیستم Micro FUE فولیکول‌ها از پشت پوست سر استخراج می‌شوند و در F جایی که به پوست سر متصل می‌شوند.

درمان شامل کندن یک نوار از پوست سر و پیچیدن آن به دور مو است و سپس با استفاده از آن در اطراف ساقه مو مخروطی می شود.
یک وسیله. بر خلاف کاشت مو، درمان کراتینه بسیار ارزان‌تر، در دسترس‌تر، درمان سریع‌تر است و شامل حذف موهای مشتری نمی‌شود. مانند هر گزینه درمانی، مشتریانی که از دستورالعمل های درمانی پیروی می کنند، مطمئناً رشد بیشتری را مشاهده خواهند کرد
الگوها. 

خلاصه مقاله

در حالی که اگر رژیم درمانی به درستی دنبال شود، درمان کراتینه می تواند در برابر ریزش مو موثر باشد، درمان برای موثر بودن نیاز به حذف کامل مو دارد. این وضعیت همچنین باید مطابق با دستورالعمل نحوه ادامه درمان شود. با این حال، نتایج درمان کراتینه نیز به فردی که درمان را انجام می دهد بستگی دارد و مهم است که درمان به خوبی برنامه ریزی شده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا