سالن زیبایی فرزانه

کراتینه مو خانگی

کراتینه مو در خانه

هنگامی که به دنبال راهی مطمئن برای انجام درمان کراتینه در خانه برای خود هستید، باید وقت خود را صرف کرده و در مورد گزینه های خود با دقت فکر کنید. دریافت کراتینه مو با کیفیت در خانه امکان پذیر است که به هیچ وجه به موهای شما آسیبی نمی رساند، اما نیاز به کمی آمادگی، محصولات مناسب و شخص مناسب دارد تا این کار را برای شما انجام دهد.

کراتین ها پروتئین های موجود در موی انسان و حیوانات هستند که حدود 90 درصد مو را تشکیل می دهند. عمدتاً به عنوان پرکننده استفاده می شود و بنابراین در ساخت محصولات مراقبت از مو ترجیح داده می شود. درمان کراتینه یک درمان پروتئینی ضروری است که موها را تغذیه کرده و آنها را صاف تر و درخشان تر می کند.
روند به شرح زیر است.

فرآیند کراتینه درمانی معمولاً بسته به نوع مو حدود دو ساعت طول می کشد.
این روند در سه تا چهار قرار تکرار می شود که حدود یک ماه زمان می برد.

اگر از موهای آسیب دیده، گره خورده یا شکافته رنج می برید، ممکن است کراتینه درمانی را در نظر بگیرید.

با یک کیت درمان کراتینه خانگی جدید، با کاربرد آسان و ارزان که نتایجی مشابه درمان سالن ارائه می‌دهد، می‌توانید در هر زمانی که بخواهید موهایی براق، ابریشمی، صاف و بدون وز داشته باشید.

روش کراتینه درمانی در خانه ساده است. شما باید کیت کراتینه را در خانه بخرید و تمام لوازم جانبی را تهیه کنید.

اگر موهای صافی دارید که اغلب وز می شوند و نیاز به توجه ویژه دارند، می توانید از کراتینه درمانی استفاده کنید زیرا این کار به موهای شما تغذیه مناسبی می دهد. شما باید به یاد داشته باشید که این درمانی است که موهای شما را قوی می کند و درمانی است که ممکن است مدتی طول بکشد تا اثرات آن ایجاد شود. قبل از اینکه بخواهید کراتینه را اعمال کنید موهای شما باید حداقل سه اینچ بلند باشد. این کار با استفاده از مخلوط مایع درمان کراتینه روی موهای شما انجام می شود.

درمان کراتینه برای موهای صاف

کراتینه درمانی در خانه مراحل زیادی دارد. اولین مورد این است که پوست را با یک صابون ملایم یا شامپو و آب تمیز کنید. سپس یک درمان حالت دهنده عمیق روی موها اعمال می شود که از خشک شدن موها در زمانی که کراتین در حال اعمال است جلوگیری می کند. مرحله سوم این است که موها را به طور یکنواخت با برس مورد استفاده برای اعمال کراتینه روی مو شانه کنید. مرحله بعدی این است که موها را با استفاده از شانه کاربردی حداقل ده دقیقه شانه کنید. سپس کاربرد گرما وجود دارد. سپس موها را در یک حوله پیچیده می کنند تا تا زمانی که درمان کراتینه خشک شود، گرم بماند. مرحله آخر شستن درمان با شامپو کراتینه است. کل فرآیند بسته به طول مو به طور متوسط سه ساعت طول می کشد.

هر زمان که چیز جدیدی برای معرفی وجود دارد، هیجان اولیه همیشه تأثیرات دراز مدت آن را تحت الشعاع قرار می دهد. اما با ظهور درمان کراتینه در خانه تفاوتی ندارد. اگرچه می‌توانید بهترین و مؤثرترین درمان‌های کراتینه را در سالن یا سالن زیبایی محلی خود انجام دهید، بسیاری از ما وسوسه می‌شویم که همین کار را در خانه انجام دهیم، زیرا ارزان‌تر است و همچنین اگر تازه شروع به آزمایش با تمام این موارد کرده‌اید، ایده خوبی است. درمان های زیبایی گران قیمت با این حال، انجام کراتینه درمانی در خانه خطر بزرگی دارد زیرا این یک فرآیند طولانی است و اگر اشتباه انجام شود می تواند به طور غیر قابل برگشتی به موهای شما آسیب برساند.

کراتینه درمانی در خانه چند مزیت دارد. یکی از بزرگترین مزیت ها کاهش هزینه است. بسیاری از سالن ها به درمان گران قیمت کراتینه نیاز دارند و بسیاری از زنان در انجام این کار شکست می خورند. همچنین، هر سالنی دارای ترکیب مناسبی از مواد شیمیایی نیست که می تواند به مو و پوست آسیب برساند. بنابراین انجام کراتینه درمانی در خانه کنترل دوز مواد شیمیایی را آسان می کند. بسیاری از زنان از آرایش کردن موهای خود در سالن ها می ترسند زیرا به آنها اعتماد ندارند. همچنین سالن ها باعث می شوند زنان برای مدت طولانی منتظر بمانند. همه این موارد باعث می شود که درمان خانگی گزینه بهتری باشد زیرا می توانید آن را به تنهایی انجام دهید.

مفهوم اساسی درمان های کراتینه استفاده از کراتین است، شکل طبیعی پروتئین که بخش زیادی از موها را برای بهبود سلامت و ساختار مو تشکیل می دهد. کراتین نوعی پروتئین است که به بازگرداندن درخشش، درخشندگی و استحکام مو کمک می کند. دلیل موثر بودن کراتینه درمانی در خانه استفاده از اجزای طبیعی ایمن و غیر تحریک کننده است.

خلاصه مقاله

کراتینه درمانی درمانی است که در سالن ها و سالن ها انجام می شود. این درمان ها شامل بسیاری از مواد شیمیایی است که برای مو مفید نیستند. آنها می توانند در صورت دریافت درمان از سالن ها به موهای شما آسیب برسانند و بسیار مؤثر نیستند زیرا توسط متخصصان انجام می شوند. همچنین می توان به جای رفتن به سالن، درمان را در خانه انجام داد. شما می توانید مقداری کراتینه مو را در خانه خریداری کنید تا بتوانید درمان را حتی در خانه انجام دهید. این یک درمان ساده و آسان برای انجام در خانه است. شما می توانید این کار را در خانه خود انجام دهید. همچنین می توانید محصولات مختلف را برای درمان خریداری کنید. بنابراین می توانید درمان را در خانه خود انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا