سالن زیبایی فرزانه

افسانه ها و شایعات کراتینه مو رو باور کنم یا واقعیت باور نکردنی

بهترین کراتینه مو وز - ویتامینه مو

کراتینه مو در سال های اخیر به عنوان راهی برای احیا و صاف کردن موها به طور فزاینده ای محبوب شده اند. با این حال، هنوز افسانه ها و باورهای غلط زیادی در مورد کراتینه مو وجود دارد. در این پست وبلاگ، برخی از سردرگمی‌ها را برطرف می‌کنیم و پنج چیز را که ممکن است درباره  کراتینه نمی‌دانستید، به اشتراک بگذاریم.

۱-کراتینه مو با بلوات برزیلی یکسان نیست.

یک تصور غلط رایج این است که کراتینه مو و بلوات برزیلی یک چیز هستند. با این حال، آنها در واقع کاملا متفاوت هستند. کراتینه مو شامل استفاده از محلول پروتئین کراتین روی مو است که می‌تواند آن را صاف و صاف کند. از سوی دیگر، بلوت برزیلی از یک محلول شیمیایی برای شکستن کراتین طبیعی مو و سپس بازسازی آن با نوع دیگری از کراتینه استفاده می کنند.

۲-کراتینه مو دائمی نیست.

افسانه دیگر در مورد درمان های کراتینه مو این است که دائمی هستند. به هر حال، این چنین نیست. اثرات درمان معمولاً حدود سه تا شش ماه طول می کشد، بسته به اینکه چند بار موهای خود را می شویید و چقدر از آن مراقبت می کنید. 

۳-کراتینه مو می تواند برای همه انواع مو مفید باشد.

کراتینه مو خانگی

بسیاری از مردم بر این باورند که کراتینه فقط برای کسانی است که به طور طبیعی موهای مجعد یا وز دارند. با این حال، این درست نیست. کراتینه می تواند برای همه انواع مو، از جمله موهای صاف مفید باشد. این متد می تواند به صاف شدن و درخشندگی مو کمک کند و آن را سالم تر و قابل کنترل تر نشان دهد.

۴-کراتینه مو می تواند اثرات منفی بر سلامت مو و پوست سر داشته باشد.

در حالی که کراتینه مو می تواند برای مو مفید باشد، می تواند اثرات منفی نیز داشته باشد. برخی از مواد شیمیایی مورد استفاده در کراتینه مو می توانند خشن باشند و باعث تحریک یا خشکی پوست سر شوند. همچنین مهم است که از مواد مورد استفاده در کراتینه آگاه باشید، زیرا ممکن است برخی از آنها حاوی فرمالدئید باشند، یک ماده شیمیایی که در صورت استنشاق می تواند مضر باشد.

۵-مراقبت های پس از کراتینه مو مناسب برای حفظ نتایج درمان کراتینه بسیار مهم است.

کراتینه موی بلوند فر وز

کلید حفظ نتایج کراتینه، مراقبت های بعد از آن است. این شامل استفاده از شامپوها و نرم کننده های بدون سولفات، پرهیز از ابزارهای حالت دهنده حرارتی و شستشو نکردن موهای خود حداقل تا 48 ساعت پس از کراتینه مو است. همچنین مهم است که کراتینه هر سه تا شش ماه یکبار انجام شود.

در پایان، درمان‌های کراتینه می‌تواند راهی عالی برای دستیابی به موهای صاف و قابل کنترل باشد، اما داشتن درک روشنی از چیستی، کاری که انجام می‌دهد و خطرات احتمالی آن بسیار مهم است. حتما تحقیقات خود را انجام دهید و یک آرایشگاه یا آرایشگر معتبر پیدا کنید که بتواند بهترین مشاوره و خدمات را به شما ارائه دهد.

  1. דירות דיסקרטיות בצפון

    Greetings! Very useful advice within this article! Its the little changes that make the most important changes. Thanks for sharing!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا